miercuri, 21 martie 2012

Miercuri,21 martie 2012

Astazi am petrecut putin timp impreuna.Pentru ca este un pic infundata si ragusita si pentru ca eu trebuia sa merg la eco la 14.00 , a ramas acasa cu bunica.S-a trezit fix cand sa plec a plans ca vrea la gradi si ca nu vrea sa ii iau cartea de povesti sa o duc copiilor(imprumutasem o carte de povesti de la ea ).A marait-o pe bunica toata ziua .A mancat putin ,a adormit greu(i-a cerut bunicii sa o legene pe picioare si i-a satisfacut dorinta...spre disperarea mea) .Ii spune bunicii dimineata "Hai mai lepede cu celealele alea ca mi-e foame!" .S-a trezit cand am ajuns eu acasa, a cerut placinta cu mere(noroc ca-i cumparasem un strudel) .A iesit cu bunica afara ,timp in care eu am pregatit masa si palcinta cu mere.S-a jucat frumos cu copiii,socializeaza ,se integreaza in jocurile lor.Imparte cu greu jucariile cu alti copii.Prima grija cand a intrat pe usa :"Mamia venit Bianca afala si mi-a luat tlotineta si s-a plimbat cu ea.Dal eu nu vloiam sa i-o dau.Nu o sa mai ies niciodata cu tlotineta afala."..."Mami,dal imi iei si mie lole?"
A cerut din nou ,si din nou sa se uite la Barbi si sarmana croitoreasca(cumparat aseara).A inceput sa invete cuvinte din cantecele si replici .
S-a marait din nou la baie(o sa o iau razna, nu pot sa mai inteleg )..Sta in pat de la 21.00 ,se frichine,se invarte,cere apa ,isi mai aminteste ca Bianca i-a luat trotineta dar ea nu vrea sa i-o dea ... imi spune la un moment dat :
"Mami,dal de ce esti asa lautacioasa cu mine ?" ...
-Pai ce ti-am facut mami?"
-Ai zis sa ma culc ...si sa stau asa ...si sa ii dau tlotineta Bincai (are un fix)

De 40 minute e in pat...am citit povestea greceasca cu serpoaica dar ochii se incapataneaza sa se inchida.
I need help!!!!!!!!Ma epuizeaza cu maraiala si cu frichinutul si timpul pierdut la somn.In rest ,am un copil super cuminte, ascultator ,destept.

Nota : de cateva zile ,daca o cert ,printre maraituri imi spune "Mamiiiiii,eu vlleau sa te pup !" ...si trage de mine sa ajunga la obraz.
Este intr-un exces de afectiune zilele astea, ii pupa pe toti ,cu precadere pe mine,tati si bunica dar nu refuza sa dea pupici nici la gradi ...de multe ori ii ofera fara sa ii fie solocitati.
"Mami,vleau sa te pup pe flunte ...siiiiii...pe oblaz...si ...pe balba ...si ...celalat oblaz."
In timp ce ne pregateam de somn la gradi: "Mami, pot sa-i dau un pupic lui Esma ?" si fuge prin toate paturile sa ajunga la Esma sa ii dea pupicul.

Nota 2: 45 de minute de frichineala si a adormit in sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu