marți, 20 martie 2012

Marti,20 martie 2012

Tot o noapte agitata.Dimineata o intreb "Anto,mergem la gradi,mama?.Da din cap ca da cu ochii inchisi, se frichine,nu reuseste sa deschida ochii.
Se bucura nespus pe drum ca mergem la gradi si abia asteapta sa se joace cu "pietenele mele".Vede un carucior de gemeni la coltul strazii si ma intreba curioasa: "Doi bebelusi in caluciol?De ce asa de male caluciorul?Ce loti mali ale!".Ii explic ca sunt gemeni .Vine logic intrebarea "de ce ?"...au stat impreuna in burtica mamicii la,la,la ,incerc sa-i satur pofta de cunoastere.
La gradi se joaca cu copiii,e in elementul ei ,mananca bine la micul dejun (paine cu unt si gem si laptic).E mai maraita decat in orice alta zi.Azi cere mai des sa vina sa-mi dea pupici.Invata o poezie despre randunica, umple conturul berzei cu plastelina , sare in trambulina , merge la engleza , deseneaza pe asfalt.Alina o lauda ca are o memorie foarte buna.La masa de pranz se maraie din nou(dimineata era un pic ragusita),mananca cateva linguri de supa,2 bucatele de carne ,3 linguri de orez cu lapte.Se amuza trecand pe la fiecare masa si intreband copiii daca au terminat de mancat.
Ii dau 5 ml de nurofen si adoarme instant.Nu are nevoie de mine la somn,vrea cu Gabi.
Se trezeste mai devreme decat ceilalti copii dar sta cumintica in pat.Ma roaga din nou sa mai stam 5 minute la gradi,desi e timpul de plecare.Ne dam in leagan si plecam spre casa...de fapt ,o luam pe bunica de acasa si plecam spre Kiabi(care m-au necajit cu reclama lor mincinoasa la niste bluzite tare dragute pe care deja nu le mai aveau in stoc).Imi cere sa-i iau diverse nimicuri din Carrefour.Luam dvd-ul numarul 4 cu Barbi .Pe drum imi spune "Mami,hai sa facem si noi un bebe" ."Mami te-a facut pe tine ...si e de ajuns.Uite ,o sa faca fina un bebe,Elena are un bebe".
-Vleau si eu un bebe!
-Ce sa faci cu el,mama?
-Sa-l iubesc ,sa-l iau in blate,sa ii dau sa pape,sa il plimb ,sa-l pup.Dal vleau unul adevalat ,nu ca flate-miu (papusa careia ii zice flate-miu ).
-Nu se poate ,mama!...de plastelina .(completez in gluma ) .
-Nuuu,unul adevalat !
Mananca prost la masa de seara, se uita la noile desene cumparate ,maraie la dus.Acum inca se frichine in pat si maraie (mai devreme a cerut pe picioare ) ...Doamne,si ce-mi mai pune la grea incercare nervii.Daca mi-as lua tensiune acum cred ca m-as speria .Incerc sa ma abtin dar e un fel de rasu' -plansu'.Offff,ca bine mai era cu suzeta.Ii trebuie mai bine de jumatate de ora sa adoarma, imi tot propun sa o pun in pat mai devreme de 22.00 dar am mereu asa multe de facut,asa de putin timp (pentru mine, in niciun caz)...si cand le mai aud pe fetele astea singure,fara "obligatii " ca se vaita de timp,imi vine sa le "bat" >:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu