luni, 19 martie 2012

Luni, 19 martie 2012

Am trezit-o dimineata cam greu sa mergem la gradi.Si-a revenit rapid si mi-a vorbit non stop pana la taxi .O roaga pe bunica sa aiba grija de "frate-miu" si sa-i dea sa pape ousor.In taxi imi arata curioasa 2 catei maidanezi:"Uite,mami ,vezi ,2 catei .Unul sus si unul jos.Unul negru si unul alb...si acum caut unul roz.
Ma anunta din taxi:-Astazi vreau sa stau cu tine!".Sta ce-i drept pana la micul dejun unde serveste cu mare pofta miere pe paine.Pleaca cu Alina si cu grupa mica spre limba engleza unde invata cu Elena un cantecel dragut cu "Spring is here " caruia ii stie deja o parte din cuvinte.Iese de la engleza ...eu in cancelarie ...ma vede,vine la mine,ne iubim putin ,pleaca spre grupa mica.Abia ajunge acolo si ii cere voie Alinei sa mai vina la mami sa-i mai dea un pupic.
Deseneaza barza cu colegii ei .Alina o intreaba cati baietei sunt in clasa .Antonia raspunde sigura pe ea doi ...erau de fapt,trei.Ma solicita totusi pe mine la toaleta.La baie imi spune sa ne grabim, o asteapta prietenii ei ,Sala si Victol.
Petrece o jumatate de ora in curte ,rasfatata de copiii mei mari, de toate colegele mele.
La masa de pranz ne reintalnim si se maraie...e obosita, nu-i obisnuita sa se trezeasca de dimineata.Le cere copiilor sa se grabeasca cu mancarea, sa mearga la nani.Coboram de la masa, o rog sa se duca in sala la grupa mica sa-si ia sticluta cu apa si se intoarce si cu o napolitana.Imi explica intr-un final :"E de la Viooooo!".Adoarme rapid cu Gabi,se trezeste la 15.10.Sare in trambulina, se plimba cu trotineta, se joaca Sus-jos in varianta a la trei ani.Ii declara doamnei ei , Alina ca o iubeste.
La 16.00 o anunt ca plecam.Ma roaga sa mai stam 5 minute.
Le spune copiilor ca pleca acasa,i s-a facut dor de tati,merge sa-i dea un pupic.
Din nou curioasa despre ciclul noapte-zi si despre soare si luna ,ma intreaba daca s-a facut noapte.Cand merge soarele la culcare?Unde-i casa lui?Are o paturica cu care sa se inveleasca?Mama lui i-a facut de mancare?..si altele.

Iese afara cu bunica ,se joaca cu prietenii ei,Sebi si Angi.E fericita ca de anul acesta,de cand e fetita mare, o includ si pe ea in toate jocurile lor.
Mananca de seara putin si rugata,ca si la masa de pranz.Se uita la Mica Sirena (marea ei iubire) ,si dupa dus ,incerc sa o adorm .Adoarme dupa un plans de jumatate de ora si rugaminti fierbinti de a o legana de picioare .Isi suge degetele cu foc,vocifereaza cand incerc sa o opresc.Printre lacrimi, imi spune ca vrea si maine la gradinita.
Acum abia ce a reusit sa se linisteasca.Vedem ce ne rezerva ziua de maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu