luni, 2 ianuarie 2012

Cum arata Craciunul la 2 ani jumatate







Cum arata Craciunul la 2 ani si jumatate?....hmmmmm,plin de farmec, de magie .Bucurie ,zambete,rasfat,asteptare.Plus ...bucuria noastra generata de emotia si bucuria ei.
Saptamana de dinainte de Craciun si-a petrecut-o la bunici(unde facea "show" in fiecare seara cu bunicul :"Tataie Nelul :)),hai ,sa inceapa show-uuuuuuuuuuul!") .Vineri seara a mers la colindat ,asa cum este obiceiul din zona ,impreuna cu bunicul si cu Denisa.Dupa ce a repetat toata saptamana cu bunicul "Buna seara la Ajun....." si-a pus traistuta pregatita de strabunica si a purces la colindat .Mi-a aratat foarte incantata cand am ajuns traistuta plina cu covrigi,mere,portocale.Si bonus...o gripa de zile mari.A tusit cum n-a tusit in viata ei (de fapt,nu a tusit niciodata pana acum)...asa de urata incat se ineca si se speria .
Mosul a venit in reprize.Vineri seara ,la bunici, am pregatit laptele si fursecul pentru Mosu' si dimineata a fost "rasplatita " cu un laptop cu Barbi(binenteles,de culoare roz) si cu Creionul fermecat.De cum a vazut cadourile primul ei gand a fost "Cassie..... mi-a adus-o pe Cassie".-"Acasa,mami,o aduce acasa.Mai vine Mosul o data si acasa ."....aaaaaa,si sa nu ii uitam pe cei 2 iepurasi super scumpi pe care i-a primit cadou si pe care i-a botezat Betty si Blacky(aici,ajutata de tati).
Acasa....tura a doua de lapte,fursecuri,morcov.Desi gripa o impiedica sa se desfasoare la cota ei maxima ,dupa o noapte agitata,s-a ridicat rapid din pat "Mami,aseala am pus fulsec pentru Mosu' si morcov pentru Ludolf"...si am fugit spre bradutul incarcat cu cadourile.Nu stiu cum dar ochii si manutele i-au fugit spre cadourile mele ...deh,erau impachetate toate la fel.Ii sugerez pachetul cel mare.Fericireeeeeee........e Cassie cea mult asteptata.Asa de asteptata incat acum zace aruncata prin dormitor.Le-a analizat pe toate ...Cassie ,Chatimals-ul vorbitor,Minnie,carticelele si pana la urma i s-a parut mai interesant sa se joace cu ...mingiutele ei vechi de plastic.
Acum deja are o noua lista cu dorinte...."Mami,vleau sa-mi aduca Mosu' ....." greu de inteles ca Mosul mai vine abia peste un an.Pana atunci mai avem totusi Sf.Antonie,ziua de nastere ,Sf.Maria ...si zile obisnuite,fara nicio insemnatate dar tocmai bune de cumparat jucarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu