sâmbătă, 8 octombrie 2011

Un bebe?

Se trezeste astazi din somnul de dupa-amiaza .Dupa ce sta si se rasfata cateva minute si probabil se minuneaza ca ne descopera pe amandoi asezati in pat langa ea(lucru rar,din pacate) ,se uita in coltul cu jucarii si spune :
-Mami,vleau un bebe!...si se taraste incet spre marginea patului sa-si ia bebelusul.
Eu n-am de lucru si o intreb in gluma :
-Sa-ti faca mami un bebe?
Ochii i se dilata instantaneu ,se arunca cu repeziciune inapoi in pat spre mine ,imi ridica tricoul si zice :
-Daaaaaaaaa!Alata-mi !Unde e?
-Nu e ,mami!Am glumit!Mami nu are un bebe in burtica!
Cu fatuca dezamagita :Aaaaaaa!Ba vleau!!!!!!!!!!...ii spune si lui tati :Tati,vleauuuuuu!Tu vlei ,tati?
Eu incerc sa-i spun :
-Nu se poate,mami.Mama nu mai poate face un alt bebe,doar pe tine.
Sta,se gandeste un pic si hotaraste:vrea totusi un bebe de jucarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu