sâmbătă, 8 octombrie 2011

Antonia si "coblul"











Duminica ce-a trecut ,pe 2 octombrie am fost in formula completa la botezul lui Alex (mamica lui ,colega de serviciu cu tati).Si cum la botez erau foarte multi copii,Alina ne-a sugerat sa o lasam,daca vrem,la masa copiilor.I s-a propus domnisoarei - ne-a acordat un da hotarat.Am plecat cu sufletul un pic strans spre masa noastra din coltul opus al salii.Ma asteptam sa vina dupa mine dar ...surpriza: ma intorc dupa 10 minute sa verfic ce face odorul : statea de vorba cu fetita mai mare de langa ea ,savura niste cartofi prajiti cu mana stanga in timp ce cu mana dreapta rasucea tacticos o furculita.Ma vede,imi zambeste si imi spune sa plec ,ea ramane cu copiii.Ups, la asta nu ma asteptam.Ma cauta insa peste vreo alte 10 minute...ramasese singura la masa copiilor .
Momentul de mare deruta a venit la sosirea clovnului.Se agata de mine cu disperare ,se ascundea in sufletul meu si imi cerea sa plecam desi ceilalti copii se agitau,radeau si topaiau in jurul lui.Cu rabdarea trecem marea spune un vechi proverb ...asa ca am ramas acolo ,i-am explicat ,i-am aratat ,am privit de la distanta .Eiiiii,si la un moment dat a decis ca totul e ok si e timpul sa intre si ea in joc.Din momentul acela a fost nedezlipita de clovn .Il striga hotarata "coblule: :))))) se integra atat cat putea in jocurile lor(si "coblul" avea grija sa o includa si pe ea ) .Era cea mai mica din grup,restul copiilor de 1,5-2 si un pic au refuzat categoric sa ia parte la ditractie.Desi in marea parte a timpului am stat pe langa ea (stateau intr-o sala despartita de sala noastra printr-un perete de sticla dar nu o puteam vedea de la masa noastra ) nu prea ne baga in seama si ne spune mereu sa ne ducem la masa noastra, sa "pecam".De cum si-a deschis trusa de pictura a cerut sa fie pictata (si a avut intaietate ,fiind cea mai mica ) ,isi alegea baloane (rosu,portocaliu ) si ii cerea clovnului o "soale"(necesita traducerea mamei caci clovnul se uita derutat ) ,ba un catel,ba o sabie etc.
Pe scurt ...s-a distrat de minune.
Zanele ursitoare nu au impresionat-o catusi de putin.De cum a plecat clovnul a cerut sa mergem acasa asa ca aproape de 22 ne-am indreptat obositi spre casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu