sâmbătă, 24 septembrie 2011

Perlute..proaspete

Ieri in parc ...in timp ce se dadea in leagan:

-Mami ,eu sunt male!
-Da,mami,esti mare!
-Mami,chial sunt male!Nu sunt deloc mica!Nu-i asa?
(ne spune de ceva timp ca ea are 7 ani....explicatia .....ii cerea cu disperare lui tati sa o duca intr-o zi in curtea unei scoli pe care o intalnisera pe drum,s-a lasat cu plansete asa ca i-am explicat ca doar atunci cand va avea 7 ani va putea merge la scoala).

Pe ecranul laptopului meu e o fotografie cu noi doua la Balea Lac .In partea dreapta apare intamplator un domn ce se afla in acelasi moment acolo .Antonia se uita la fotografie ,analizeaza si le spune lui taica-su si bunicii:
-Uite,acolo in poza sunt eu cu mami ....pauza ...si nenea care ii dadea bani lui mami :)).
Ce-o fi inteles sotul meu din relatarea asta? :)))))))

Isi intinde jucariile pe jos in bucatarie.
-Antonia,ia jucariile de aici.Am treaba la chiuveta si o sa calc pe ele.
-Pai ,fii si tu atenta,mami.

4 comentarii:

  1. pai sa fii atenta,mami!! :)) e dulce foc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabi,atenta la ce?ca nu ma simt vinovata :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. n-a zis nimeni ca esti! ... dar ai pretentii exagerate: auzi si tu, sa isi stranga jucariile de langa chiuveta!!! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Credeam ca sa fiu atenta la nenea :))))))

    RăspundețiȘtergere