miercuri, 14 septembrie 2011

Ante-"gradinarit"

Antonia solicita cu disperare sa mearga la gradinita.Si,nu,nu pentru a fi cu mami ci pentru ca isi doreste foarte mult sa mearga printre copii.
Discutie ieri:
-Mami,selviciul tau e deplate?
-Da,mami,este un pic cam departe.
-Si selviciul lui tati e depalte?
-Da,a lui tati e si mai departe.
-Si serlviciul meu este la gadinita.

Zilnic avem discutii despre gradinita,imi pune zeci de intrebari despre copiii de acolo sau imi spune ca ea va merge la gradinita cu Denis ,ca o va duce mamaia(asa cum a vazut ca se intampla cu verisorul) ,in clasa la "mamaia (desi o corectez mereu si-i spun doamna):D Jioica(Viorica)- fosta mea colega de la gradi.

Pana se limpezesc apele si luam o hotarare(e totusi mica,nu se descurca singura la baie,masa plus ca as chinui-o sa o trezesc mereu inainte de 7) am inceput sa invatam poezioare si cantecele acasa (cu mami sau cu tataie Nelu).
In seara asta la dus(pe care,de putin timp,il facem impreuna caci altfel baia e un chin ) am cantat si am spus cateva poezioare ,cantecele pe care vreau sa le consemnez caci altfel le uit :

Batita mea e mica
Nasul mititel
Oi fi copil cuminte
Am ghija de el.
Nu vau zica lumea
Ute Mudalel...si ultimele 2 versuri in ceata.

Tica (o singura data in loc de 3)
A tzetat mamica
A papat pisica
Toata mancaica.
A picat a coala
Butica goala.

Anunenu,anunenu
Hai a joc
Sa fie cu nonoc.

Atustele mele
Pe apa a dus
Stau cu pacu-n apa
Si codita sus.

2 comentarii:

  1. trebuie musai sa o inregistrezi!! Sunt geniali in etapa asta! Distractie placuta in continuare! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai as vrea dar aparatul a capitulat saracul...l-a scapat Antonia in lentila.Si pana ma trezesc eu sa scot camera video se termina show-ul.

    RăspundețiȘtergere