duminică, 10 iulie 2011

Misiune indeplinita



Am reusiiiiiiit!!!!Gata,am scapat de pampers...usor,extrem de usor.Si era unul din cosmarurile mele.Nu s-a intamplat niciodata sa iesim afara si sa uite ca nu are pampers.
Aseara am iesit la un suc cu buna mea prietena din copilarie...a baut fresh,a cerut pizza(cu piept de pui ,nu cu mezeluri) si ne-a distrat cu cantecele de s-a auzit in toata terasa.S-a plictisit la un moment dat,si-a luat sticla de apa ,cheile de pe masa anuntandu-ne clar "mami,gata,hai acasa",lucru care l-a amuzat copios pe tati. A avut grija insa sa ma anunte ori de cate ori a avut nevoie sa mearga la baie.Parca abia acum incep sa o vad ca pe un copil ,parca de-abia acum s-a terminat perioada de bebelusenie.
Am inceput sedintele de masaj si kineto pentru picioruse.Ce-i drept ,piciorusele s-au mai indreptat dar calca cu laba piciorului stang spre interior.In prima zi s-au chinuit reciproc ...ea pe Ionela si Ionela pe ea.De-abia a stat ...a doua sedinta a fost un pic mai bine dar exercitiile sunt o mare pedeapsa pentru ea...se jeleste de zici ca-i sfarsitul lumii...mai avem inca 8...cate 3 pe saptamana asa ca ne intindem pe toata luna iulie.Asteptam cu nerabdare sa plecam la mare ,nu stim inca unde si cand,tati nu a rezolvat nimic inca cu concediul dar suntem optimisti.

In continuare ,mare iubitoare de inghetata.Cum ajungem in parc ,ne si intreaba daca ii luam "ingetzata" .
De vineri ne intreba intruna "caie e pobema?"(care e problema?),expresie pe care a auzit-o de la tataie .
Daca cu ceva timp in urma consemnam ca este sociabila si deschisa acum Antonia s-a schimbat aproape total ...cum ne intalnim cu cineva se lipeste de picioarele mele ,se ascunde,se rusineaza si nu vrea sa scoata un sunet.Daca are timp de acomodare insa(10-15 minute) redevine copilul vorbaret si vesel...dar numai dupa ce se obisnuieste.

5 comentarii: