duminică, 10 aprilie 2011

Candidat la" Copiii spun lucruri traznite"

-Antonia,unde ai fost tu cu mami si cu mamaia?
-Dame-Dame...tata-popa.
-Si ce ti-a dat tie tata-popa?
-Kakai
-Si mai ce?
-Din(vin) ...bun.

Imi cere "late cu kakai" ...bea jumatate din laptele cu cacao apoi se intoarce la jucarii.Eu ii intind paharul si zic:
-Anto,ia lapte cu cacao!
Antonia imi impinge mana si zice:
-Pase cu asta!!!!(...in traducere libera ......lasa-ma in pace cu asta).

Ma aude minunandu-ma de cate ceva si repeta dupa mine "Dame feeste!"(Doamne fereste!).

Ii declara lui tati :"Tati,ubec!"

4 comentarii:

  1. un candidat redutabil! :D
    E o adevarata distractie sa o asculti! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. vai cat ma amuza dialogurile voastre.Tanjesc si eu dupa ele , dar Daria mea nu se mobilizeaza vad :).e o scumpa ,imi imaginez cat de serioasa/haioasa e ea cnd le scoate pe gurita :).
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabi..multumim,te pup.
    Dana....multumim.Vin acum si perlutele Dariei.Imi pare rau totusi ca ,atunci cand sunt scrise, parca le piere din haz.Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. E tare dragalasa!E o perioada pe care o iubesc.A mea a cazut(nu stiu cum) si o aud:oooooooooooooo.
    Intreb:ce faci mami,cum ai cazut?
    Ea:ooo...tasi(taci)si era tare nedumerita,semn ca nu realiza nici ea.Am intors spatele sa pot rade,era totala.Desi nu-mi place acest cuvant,din pacate l-a invatat de la buni.Va pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere