sâmbătă, 5 martie 2011

Dialoguri antonesti

Eu: Anto,vrei sa mergem maine pa pa?
Anto: Daaaaaaaa....bum,bum...tati
Eu: Si unde sa mergem,mami?
Anto: cagu...epue(cangur,iepure)
Eu: Si mai ce?
Anto: Cocosuuuuuuuuuuuu (i-am povestit noi despre ferma animalelor deschisa la Timpuri Noi unde vrem sa o ducem maine).

Eu: Anto,tu esti bebelus?
Anto: Nuuuuuuuuu
Eu: Pai atunci cum esti ,mami?
Anto: Maeeeeeeeeeee(mare)


Eu : Ce faci,Anto?
Anto: Bine
Eu : Bine,dar ce faci?
Anto: Chiu
Eu:Si ce scrii acolo,mama?
Anto: Mei,cocov,nanana,pom....foaie ...mei maeeeeee (mar,morciv,pom...floare...un mar mare).

Discutie cu tati la telefon
Anto:Tati....ce sati?(ce faci)
Tati: Bine,tati,tu ce faci?
Anto: Bine...kakai

Deschide usile la debara si striga
Mamiiiiiiii,papofuuuuuuuuu!
Ce sa faci,mama,cu el?
Paaaaaaaaaaaaa.........si a stat toata ziua incaltata cu o pereche de pantofi sport.

Mergem ieri sa luam cate ceva de la supermarket si pentru ca e innebunita dupa ghiozdanelul de gradinita al verisorului,intram sa ii iau si ei unul.Vanzatoarea ne arata un model dragut dar pe care eu l-am refuzat pentru ca avea o singura bareta lata ,din aia pe diagonala.Ii cer sa imi arate altul cu Mikey Mouse dintr-un material plusat.Anto lasa buza si se uita ciudat la el.Il dau si o intreb:
Iti place,mami?E frumos?
Anto,cu boticul lasat: Nuuuuuuuuuuuu
Dar pe care il vrei ,mami?Iti place asta?(si il arat pe cel pe care ni-l aratase vanzatoarea prima data).Antonia se lumineaza la fata si zice :Daaaaaaa,asta!
Si ala a ramas....avem deja preferinte si fitze de domnisoara.

Eu: Antonia,ii spui si lui mami o poveste ?
Anto: Da
eU : Pai hai,mami,spune!
Anto: Dagalu,abeu,etc ...cuvinte inventate
Eu:Foarte bine,mai departe!
Anto:continua seria cuvintelor inventate....si la sfarsit data(gata) si/sau bravo.

3 comentarii:

  1. Ce dragalasa e.Incep sa devin un pic invidioasa(glumesc)pentru ca a mea nu prea vrea sa vorbeasca.Faine conversatiile voastre si abia astept sa am si eu ca voi.Va pupam.

    RăspundețiȘtergere
  2. Beatrice...multumim!Invidia constructiva este admisa :D...si eu glumesc.Imediat o sa inceapa si la voi "zumzaiala" ...si sa vezi cand nu o sa o mai poti opri.

    RăspundețiȘtergere
  3. eeee ce fetita mare ni se arata dintre aceste randuri!! :) E atat de dulce!!! ... eu sunt topita dupa kakii ei. :)

    RăspundețiȘtergere