joi, 11 februarie 2010

MA-TA -TA

Ieri am fost in vizita la prietenul meu,Mihnea.Ce "distractie " pe capul nostru,ziceai ca suntem "Pic si Poc".El era foarte atras de jucariile mele iar eu de ale lui.Jucaria din manuta lui era intotdeauna mai interesanta decat cea pe care o aveam eu deja.Bineineteles ca si acolo mi-am "etalat" cunostintele acumulate,l-am strigat pe tata,am facut "pa " cu manuta ,le-am aratat cum se merge de-a buselea si cum stiu eu sa ma ridic in picioruse.Mami de Mihnea,Claudia ,tot incerca sa ma convinga sa spun mama ,si ca sa-i fac pe plac am zis tare frumos MA-MA...o data...si apoi gata...tot ta-ta imi place mai mult.Pe mami o vad non stop ,mie de tati mi-e dor asa ca-l strig des sa vina mai repede de la serviciu sa ne jucam.
Si astazi facem cinste...mami a mea a luat 10 la licenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu