vineri, 12 februarie 2010

Acum 8 luni

Acum 8 luni ,intr-un spital de stat din Bucuresti,intr-o noapte frumoasa de iunie ,o mama se "lupta" sa-si aduca pe lume puiul mult asteptat.Acum 8 luni ,la ora 00.15 am tras in piept prima gura de aer,am plans pentru prima data si am fost pentru prima data in bratele mamei.Acum 8 luni am descoperit ce inseamna sa fii iubit,alintat si mangaiat.Acum 8 luni lumea mi-a soptit in cor :"Bun venit pe lume,Antonia Maria Zaharia!".Ce repede trece timpul....
La multe,multe lunite inainte ,iubita mamei!La multi,multi ani inainte ,ani plini de sanatate,iubire ...ani pe care sa-i traiesti frumos,in armonie si cumpatare.Sa ai o viata FRUMOASA!

4 comentarii:

  1. La multi ani, Anto! Sa fii sanatoasa, ca esti tare frumoasa si desteapta!

    Anna

    PS: pup cucuiul sa treaca repede.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos,Anna!Pupici pentru Vladut!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multe luni inainte!!! Sa te faci mare-mare si sa fii sanatoasa! Trece cucuiu pana te mariti :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim,Clara!La fel va dorim si voua!Va pupam!

    RăspundețiȘtergere