luni, 18 mai 2009

"Amintiri " din burtica

Cantece de leagan ,Richard Claiderman ,Vivaldi ,poezioara cu leaganul de puf si povestea Degeticai...cu asta ma delecteaza mami in fiecare zi.Si mie imi place foarte mult,asa de mult incat stau nemiscata si ascult cu mare atentie totul.Cum se termina muzica sau poezioara incepe "scandalul", ma agit si dau din manute si picioruse,semn ca mai vreau.Mami e curioasa daca voi fi la fel de atenta la cantecele ,poezie si poveste si cand nu voi mai fi in burtica.Cum sa nu fiu,ca deja le-am invatat "pe derost"...
Am pus pe toata lumea pe jar acum 2 saptamani ,toti credeau ca gata,vreau sa ies...uite ca i-am pacalit si le-am dovedit ca-s o printesica cu personalitate...am sa ies cand vreau eu,nu cand zic ei.Domnul doctor zice ca mai stau o saptamana,eu nu stiu ce sa zic,nu-s hotarata inca,deocamdata nu-i dau niciun semn lui mami ca sunt gata de marea intalnire.
Tati zice ca seman cu o broscuta acum caci nu prea mai am loc la mami in burtica si stau cu piciorusele stranse ca o broscuta.Intre timp am mai crescut si am in jur de 3 kilograme si sughit din ce in ce mai des...da,da,sughit pentru ca imi exersez respiratia sa fiu pregatita cand voi face "cunostinta" cu domnia sa ,aerul.Intre timp,o "ajut" pe mami sa invete pentru ultimele ei examene,am dat deja saptamana trecuta trei si am luat note foarte mari dar trebuie sa recunoastem ca a fost mai mult meritul meu decat al lui mami ,eu am invatat mai mult decat ea.Mai avem cateva si saptamana aceasta ,am s-o ajut sa scape si de acestea dar la licenta am s-o las sa se descurce singura ca si asa nu inteleg eu prea bine tot ce citeste ea pe acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu