marți, 31 martie 2009

o bombonica nazdravana....

Oauuu,ce mare m-am facut de cand nu am mai scris ...mai avem 2 zile si facem 30 de saptamani.O sa incepem numaratoarea inversa ,asa cum facea tati cand era in armata .Deci ...AMR maxim 10 saptamani dar mami crede ca eu voi fi mai grabita si voi veni mai repede ,in ultimele zile ale lunii mai sau in prima saptamana din iunie .Am crescut si nu prea mai am loc in burtica asa ca am inceput sa "atentez" din ce in ce mai des la ficatul si coastele lui mami iar vezica o folosesc pe post de minge .Mami zice ca ar trebui sa fiu mai delicata (ca doar sunt o mica printesica )si sa fac balet nu sa joc fotbal dar eu ma plictisesc cateodata ca in burtica e intuneric si stramt si nu prea am multe lucruri de facut...
Mami si tati au inceput sa faca pregatirile pentru venirea mea pe lume ,de 8 martie tati mi-a facut cadou un body foarte frumos(ca doar sunt si eu o mica domnisoara )si strabunica mi-a cumparat o bratarica de bebei tare frumoasa pe care imi va scrie tati la bijutier numele cand ma voi naste.
Vineri mergem la domnul doctor la ecograf si avem putin emotii...abia asteapta mami sa ma vada cat de mare m-am facut si ce frumusica sunt...si in weekend mergem sa cautam un patut demn de o adevarata printesica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu