miercuri, 11 februarie 2009

februarie 2009

....am ajuns si la 22 de saptamani .Mami zice ca mai avem maxim 18 saptamani si o sa ne vedem fata in fata .Mami si tati sunt foarte curiosi si abia asteapta sa-mi vada fetisoara scumpa si sa-mi auda glasul pentru prima data .Si eu sunt curioasa cum arata mami pentru ca deocamdata nu stiu decat burtica ei si ii aud inima si vocea mereu.Si pe tati abia astept sa-l cunosc ca am auzit eu cand ii spunea lui mami ca abia asteapta sa se joace cu mine (sa vezi ce distractie o sa fie).Am fost in vizita la nasa care abia asteapta sa vin pe lume si am vazut eu ca-i foarte bucuroasa ca mami si tati au hotarat sa ii port numele.
Mami a cumparat o carte foarte frumoasa cu multe povesti si a inceput sa-mi citeasca Degetica .E o poveste tare frumoasa ,imi place atat de mult incat de incantare burtica lui mami mai are putin si se muta din loc cand incep eu sa-mi fac exercitiile de balet.Si daca mami a inceput sa-mi citeasca Degetica ,tati a inceput sa ma alinte si el cu acelasi apelativ ....Degetica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu