marți, 24 februarie 2009

20 februarie 2009


Astazi am intrat in saptamana 24.Si tot astazi este ziua lui mami ,face 25 de ani .Uffff,ce mult mi se pare ...pana voi ajunge si eu acolo....Sunt cumintica si nu o supar pe mami de ziua ei ,doar din cand in cand ii mai dau cate un piciorus sau cate o manuta sa-i mai spun si eu la multi ani.Si pentru ca acum eu sunt in centrul atentiei mami a primit cadou de la tati o carticica pentru mine ..."Minunea in roz ...primul an din viata fetitei mele" in care mami va trece toate nazdraveniile mele din primul an de viata si va pune multe fotografii cu mine.Si tot de ziua lui mami am primit si eu primele mele hainute (tot ca un cadou pentru mami).Mami nu se mai satura sa le priveasca si tati a devenit tare nerabdator sa mearga la cumparaturi...tot pentru mine , binenteles.
Cateodata,noaptea , cand mami doarme , eu nu am stare si "valsez" la mami in burtica .Si cum nici tati nu are somn(aici cred ca seman cu el) se minuneaza de cata putere pot sa am si il lovesc tare ,tare cu manutele , cu piciorusele chiar si cu capul.O sa vada el cand ies afara cat chef de joaca am....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu