marți, 27 ianuarie 2009

26 ianuarie 2009


A sosit si ziua ecografiei pe care mami si tati o asteptau cu emotii.In masina , in drum spre ecograf , ma decid sa-mi fac simtita prezenta si o tot lovesc pe mami sa ii arat ca si eu am emotii.Vine si randul nostru in 10 minute ,am ajuns la fix.O viitoare mamica iese fericita din cabinet ...va avea un baietel.Mami si tati se privesc surazand...oare vor afla si ei ce comoara se ascunde in burtica?Tati a venit "inarmat pana in dinti" cu dvd-uri pentru ecograf dar si cu camera sa poata surprinde fiecare miscare a puiului sau .
Ma hotarasc sa nu-i mai tin in suspans ,stiu ca sunt foarte curiosi ,asa ca primul lucru pe care il "las" pe domnul doctor sa vada e ca .....sunt o minune de fetita ,cam rusinoasa , dar ce nu fac eu pentru mami si tati ai mei .
Totul este bine , domnul doctor ma"lauda" ca sunt foarte bine dezvoltata,pai ce treaba am decat sa dorm ,sa pap si sa cresc mare la mami in burtica, am deja 330 de grame la 20 de saptamani.
Cu un suras larg pe fata , mami imi examineaza atenta ochisorii ,gurita si nasucul meu mic si manuta cu degetele pe care o tot duc la ochisori ,semn ca mi s-a facut cam somn...Si inimioara mea bate repede , repede ,cu 146 de batai pe minut cand simt fericirea mamicii mele...va avea o printesica mica , mica .
Extrem de fericit ,tati se apuca sa sune intreaga familie de cum iesim de la ecograf ,sa se laude ca peste 4 luni va fi tatic de printesa si mami se "hotaraste" ca e cazul sa aiba si ea prima pofta de femeie insarcinata ...ar manca piersici.
Si sa nu uit ....numele meu de bebe strumf este Antonia Maria dar mami si tati imi zic inca buburuza , printesica si alte cateva apelative prin care vor sa-mi arate cat de mult ma iubesc .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu