sâmbătă, 24 ianuarie 2009

13 ianuarie 2009


Crestem pe zi ce trece ,acum boxam zilnic ,si dimineata si la pranz dar mai ales seara cand mami ar vrea sa doarma.Pe 13 ianuarie i-am tras si lui tati un sut tare ,sa ma simta si el si sa nu creada ca pe el il iubesc mai putin(ca tot zice el ca 13 e numarul lui norocos).Am atat de multa treaba de facut acolo la mine in casuta cateodata ca uit ca mami e un pic bolnavioara si are probleme cu vezica si o lovesc cam tare .Dar mami nu se supara ca ma iubeste asa de mult incat daca ar exista unitate de masura pentru iubire ,a ei ar depasi limitele Terrei( de fapt , ma iubeste la fel de tare ca pe tati asa ca i-ar trebui cam tot universul ....).
Am inceput sa ascultam muzica si mami zice ca imi place ( daca asa crede ea ...)si nu orice asa , ci Anotimpurile lui Vivaldi si cantecul de leagan preferat al lui mami de pe cutiuta muzicala .Tati ne-a cautat multa muzica clasica si ascultam zilnic dar mie imi place mult Dancing Shadows cantata la chitara .
Mami zice ca asteapta sa ii arat ce comoara ascund intre picioruse ca apoi sa-mi aleaga o poveste(stie ea bine cum e cu povestile) si apoi ne punem pe citit .Abia astept!
Asteptam cu nerabdare intalnirea de la 4D de pe 26 ianuarie cand promit sa fiu foarte ascultator si sa le satisfac curiozitatea de a afla daca-s fetita sau baietel si sa-i incant cu tumbe de bebe strumf .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu